cum patru ani, am decis să construim un oraș. Dar nu e vorba de un oraș obișnuit, ci unul pentru păsări – Pasăreburg. Zis și făcut. Împreună cu copiii am început
cum patru ani, am decis să construim un oraș. Dar nu e vorba de un oraș obișnuit,
să inventăm și să schițăm case de păsări. Iar peste o lună, pe fațada casei noastre de vacanță a apărut mai întâi un aeroport, apoi un hotel, apoi niște clădiri cu mai multe etaje și case private. Fix așa ca la oameni.
Ne-am șters o brazdă de sudoare de pe frunte și ne-am așezat comod la terasă ca să privim cum păsările se vor acomoda în căsuțele lor noi.
A trecut o zi, dar păsările nici n-au acordat atenție noului microcartier. A mai trecut o săptămână, apoi o lună. Păsările au zburat în jur, dar n-aveau de gând să se stabilească în Pasăreburg. Copiii și-au pierdut interesul pentru obiectul de artă, dar am continuat să cred într-un miracol.
ci unul pentru păsări – Pasăreburg. Zis și făcut. Împreună cu copiii am început să inventăm și să schițăm case de păsări. Iar peste o lună, pe fațada casei noastre de vacanță a apărut mai întâi un aeroport, apoi un hotel, apoi niște clădiri cu mai multe etaje și case private. Fix așa ca la oameni.
Ne-am șters o brazdă de sudoare de pe frunte și ne-am așezat comod la terasă ca să privim cum păsările se vor acomoda în căsuțele lor noi.
A trecut o zi, dar păsările nici n-au acordat atenție noului microcartier. A mai trecut o săptămână, apoi o lună. Păsările au zburat în jur, dar n-aveau de gând să se stabilească în Pasăreburg. Copiii și-au pierdut interesul pentru obiectul de artă, dar am continuat să cred într-un miracol.
— Probabil, e prea scump pentru ele? – m-am gândit eu și am atârnat o inscripție că locuința este gratuită. Dar fără folos.
— Poate că trebuie să le hrănim? Și împreună cu Vica le-am dat semincioare să mănânce. Ne-au ignorat.
— Dar poate că trebuie să așteptăm primăvara? Și am început să așteptăm.
Dar nu s-a mutat nimeni în căsuțe – nici primăvara, nici vara și nici toamna. Cu excepția muștelor și a carilor de lemn. M-am săturat să aștept și am început să mă ocup cu alte treburi. A mai trecut un an. Și iată că într-o zi de primăvară, am observat cum o pasăre a zburat în căsuță. Din curiozitate, am început să o urmăresc. După o lună, cineva deja ciripea în căsuță. Au ieșit puii! Înseamnă că nu în zadar am așteptat atât de mult. În anul următor, mai multe căsuțe au fost deja populate – probabil, primul graur le-a povestit prietenilor săi despre locuințele confortabile și fără ipotecă. Și iată că, după patru ani, orașul Pasăreburg trăiește o viață deplină – toate casele sunt populate, în fiecare căsuță au apărut pui, iar lotul nostru de teren este plin de ciripitul mulțumit al păsărilor care, sperăm, ne spun mulțumesc în limba lor păsărească.
Dar nu e cert, sunt doar presupuneri.
Cert este că n-ar trebui să vă plimbați pe sub așa orașe. Am simțit acest lucru pe propria piele.
Toate băile din complexul balnear Woloshin banya sunt proiectate cu grijă și sunt localizate în sânul naturii.
Fiecare dintre ele reprezintă o experiență unică de purificare a corpului și a spiritului, de cunoaștere a sinelui propriu. Este un mod în care vă facem să îndrăgiți baia, un mod în care vă oferim căldură.
"DRAGOMIRNA" S.R.L. MD-2005, str. Petru Rares, 36, ap. 38, mun. Chisinau, RM
Politica de confidențialitate
1. Cine suntem? Baza normativă. Obiective 2. Ce date colectăm despre dumneavoastră? 3. De ce procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal? 4. Cum vă vom informa despre modificările aduse Politicii? 5. Drepturile dumneavoastră 6. E-mailuri de marketing 7. Cui îi dezvăluim datele dumneavoastră? 8. Transferuri internaţionale 9. Unde și pentru cât timp păstrăm datele dvs. 10. Măsuri tehnice și organizatorice și siguranța prelucrării 11. Link-uri către site-uri ale terților 12. Principii de prelucrare a datelor cu caracter personal 13. Date de identificare și date de contact 14. Autoritatea pentru Protecția Datelor 15. Politica de cookie-uri
1. Cine suntem? Baza normativă. Obiective
1.1. DRAGOMIRNA SRL (denumită în continuare în prezenta Politică "Dragomirna", "noi", "pe noi" sau "nostru") este operatorul de date, responsabil pentru datele dumneavoastră cu caracter personal, cu sediul social la adresa P. Rareș 36, ap. 38, Chișinău, Republica Moldova. Oferim servicii în conformitate cu Termenii de utilizare. Datele noastre de contact pot fi găsite în paragraful 14.
1.2. La prelucrarea datelor cu caracter personal, în cadrul organizației, se aplică principiile enunțate în acte internaționale precum: "Declarația Universală a Drepturilor Omului", "Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale", "Convenția pentru protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea automată a datelor cu caracter personal", "Directiva 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului Uniunii Europene privind protecția drepturilor persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a unor astfel de date", precum și naționale, cum ar fi: "Constituția Republicii Moldova", "Legea privind protecția datelor cu caracter personal", "Legea privind accesul la informații", "Cerințe pentru asigurarea securității datelor personale, privind prelucrarea acestora în sistemele informatice de date cu caracter personal, aprobate prin HG nr. 1123 din 14 decembrie 2010", "Regulamentul privind Registrul operatorului de date cu caracter personal, aprobat prin HG nr. 296 din 15 mai 2012" și altele acte relevante, legislativ/de reglementare.
1.3. Principalele obiective ale Politicii sunt disponibilitatea, integritatea și confidențialitatea tuturor informațiilor, inclusiv a datelor cu caracter personal prelucrate de companie atât manual, cât și automat. Securitatea este o componentă integrantă a funcționării optime a proceselor IT din cadrul unei companii. Baza pentru securitatea IT adecvată este respectarea acestei Politici. Acestea includ cerințe și reguli pentru protecția informațiilor, inclusiv a datelor cu caracter personal, a sistemelor și proceselor IT de influențe naturale, erori umane și tehnice, precum și din acțiunile deliberate care pot cauza daune materiale sau nemateriale sau care pot duce la încălcări ale Legii. Având în vedere că securitatea IT nu poate fi garantată doar prin sisteme tehnice, această Politică acoperă și chestiuni organizaționale, juridice și de altă natură.
2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?
2.1.1 Date furnizate prin interacțiune directă
Înregistrare și alte informații despre cont
Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, este posibil să colectăm următoarele informații despre dvs.:
● Când lăsați o solicitare pe site, va trebui să trimiteți o adresă de e-mail;
● Dacă lăsați o solicitare pe site folosind numărul dvs. de telefon mobil: colectăm numărul dvs. de telefon mobil.
În timpul utilizării Serviciilor noastre, ne puteți furniza următoarele date personale suplimentare:
● Numele dvs.;
● Număr de telefon mobil;
● Detaliile cardului dvs. de credit (dacă doriți să achiziționați serviciile noastre contra cost), așa cum este stipulat în Termenii de utilizare
Înregistrarea apelurilor telefonice de către personalul nostru de asistență pentru Oaspeți.
Când sunați sau alegeți să apelați la unul dintre reprezentanții noștri Servicii pentru oaspeți sau alte servicii, vom înregistra conversația cu consimțământul dvs. evident pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clientul.
2.1.2 Informațiile pe care le colectăm automat atunci când utilizați Serviciile noastre
Când interacționați cu site-ul nostru sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dvs.:
Informație despre dispozitiv
Colectăm informații despre dispozitive, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatori unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați.
Date clientului și autentificare
Detalii tehnice, inclusiv adresa IP a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vom stoca detaliile dumneavoastră de autentificare (data înregistrării, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browserului dumneavoastră.
Datele istoricului de navigare
Colectăm informații despre activitatea dvs. pe site-ul nostru, inclusiv paginile web de pe care ați accesat Platforma noastră, data și ora fiecărei vizite, interogările de căutare pe care le-ați efectuat, anunțurile banner sau conținutul pe care ați dat clic, interacțiunea dvs. cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dumneavoastră și ordinea în care vizualizați conținutul Platformei noastre.
Cookie-uri și tehnologii similare
Folosim cookie-uri pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor, pentru a stoca preferințele de limbă și pentru a vă oferi publicitate relevantă. Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt transferate de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dumneavoastră.
Cookie-urile pot fi folosite pentru a colecta date și a înregistra timpul de vizită, istoricul de navigare, preferințele și numele de utilizator. Puteți seta browserul să nu stocheze toate sau unele cookie-uri sau să vă avertizeze când site-urile web setează sau accesează cookie-uri.
Dacă dezactivați sau refuzați cookie-urile, vă rugăm să rețineți că Serviciile/Platforma noastră pot deveni parțial indisponibile sau ar putea să nu funcționeze corect. Pentru mai multe informații despre cookie-urile pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile.
3. De ce procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal numai atunci când este permis de lege. Cel mai adesea, vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele cazuri:
● Dacă ni se cere să executăm un contract pe care urmează să îl încheiem sau pe care l-am încheiat cu dumneavoastră;
● Dacă este necesar pentru interesele noastre legitime în scopul îmbunătățirii Serviciilor și menținerii site-ul în siguranță și securitate;
● Dacă ni se cere să respectăm obligațiile legale sau reglementare;
● Dacă ne dați consimțământul dumneavoastră explicit (de exemplu, în cazul înregistrărilor audio).
În anumite circumstanțe, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza consimțământului dumneavoastră. Dacă facem acest lucru, vă vom informa cu privire la scopul și categoria datelor cu caracter personal pe care le procesăm atunci când vă solicităm consimțământul.
În continuare este descris modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal și pe ce temei legal ne bazăm. Acolo unde este cazul, am stabilit, de asemenea, care sunt interesele noastre legitime.
3.1 Pentru a oferi acces și a furniza Servicii prin intermediul site-ului nostru web
Vom folosi adresa dumneavoastră de e-mail și numărul de telefon mobil (prin SMS) pentru a vă prezenta oferte și recomandări despre serviciile noastre care v-ar putea interesa.
Vom procesa informațiile de mai sus în scopul îndeplinirii corecte a contractului nostru cu dumneavoastră și pe baza interesului nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi Servicii care vă pot interesa.
3.2 Pentru a vă îmbunătăți experiența pe site
I. Folosim date despre clic:
● pentru rezultate de căutare mai relevante atunci când utilizați Serviciile noastre.
● Pentru a determina modul în care navigați pe site și cât timp petreceți astfel, pentru a vă înțelege interesele pe baza acestor date și pentru a îmbunătăți Serviciile noastre. De exemplu, putem: sugera un anumit conținut pe baza celui pe care l-ați accesat.
III. Prin datele dvs. de înregistrare, care includ adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon, identificăm diferite dispozitive (ex. calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin care accesați site-ul. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dumneavoastră pe site cu diferite dispozitive și să vă oferim experiența corespunzătoare, în funcție de dispozitivul pe care îl utilizați.
Prelucrăm informațiile de mai sus pe baza intereselor noastre legitime pentru a vă îmbunătăți experiența cu site-ul nostru și pentru a îndeplini în mod corespunzător termenii contractului cu dumneavoastră.
3.3 Pentru a vă oferi un site web sigur și securizat
I. Utilizăm numărul dvs. de telefon și identificatorii unici de dispozitiv pentru a gestiona și securiza site-ul (inclusiv rezolvarea problemelor, analiza datelor, testare, prevenirea fraudei, întreținere a sistemului, asistență, întocmirea rapoartelor și plasarea datelor).
Prelucrăm informațiile de mai sus pentru îndeplinirea corectă a contractului nostru cu dumneavoastră, pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim în prevenirea fraudei.
3.4 Pentru a vă oferi un serviciu suport pentru clienți puternic
I. Înregistrăm conversațiile dumneavoastră cu reprezentanții serviciului suport pentru clienți numai cu acordul dumneavoastră explicit;
Prelucrăm datele cu caracter personal menționate mai sus pentru a analiza ulterior interacțiunile dumneavoastră cu reprezentanții noștri serviciului clienți (după caz) și pentru a îmbunătăți calitatea serviciului nostru pentru oaspeți.
Puteți, în orice moment și în mod gratuit, să vă retrageți consimțământul, trimițându-ne o solicitare folosind datele de contact prevăzute la punctul 14 de mai jos. Toate activitățile de prelucrare efectuate înainte de retragerea consimțământului rămân neschimbate.
4. Cum vă vom informa despre modificările aduse Politicii?
Din când în când este posibil să aducem modificări acestei Politici. Vom publica modificările acestei pagini și vă vom anunța prin e-mail sau prin intermediul site-ului web. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile stabilite în acest document, nu utilizați site-ul banya. md și serviciile oferite prin intermediul acestuia.
5.Drepturile dumneavoastră
În anumite circumstanțe, aveți drepturi conform legii privind protecția datelor.
Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre următoarele drepturi, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact.
Dreptul de a solicita acces la datele dumneavoastră cu caracter personal (denumit în mod obișnuit "solicitarea accesului la persoana vizată"). Acest lucru vă permite să obțineți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră și să verificați că le procesăm în mod legal.
Dreptul de a solicita corectarea oricăror date pe care le deținem despre dumneavoastră. Acest lucru vă permite să corectați orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs., deși poate fi necesar verificarea veridicitatea datelor noi pe care ni le furnizați.
Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să vă distrugem datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care există un motiv serios pentru a continua prelucrarea acestora. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să distrugem datele dumneavoastră cu caracter personal dacă v-ați exercitat cu succes dreptul de a vă opune prelucrării (a se vedea mai jos), dacă am prelucrat datele dumneavoastră în mod ilegal sau dacă ni se cere să vă ștergem datele cu caracter personal în conformitate cu legislația locală. Vă rugăm să atrageți atenția că, pentru unele scopuri, suntem obligați, prin lege, să vă păstrăm datele. Pentru detalii consultați paragraful 9.
Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, dacă ne bazăm pe interese legitime (sau interesele terților), dar orice circumstanță, în situația dumneavoastră particulară, vă determină să vă opuneți prelucrării datelor, deoarece credeți că acest lucru vă afectează drepturile și libertatea dvs. fundamentală. De asemenea, aveți dreptul de a vă opune, dacă prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, care depășesc drepturile și libertățile dumneavoastră.
Dreptul de a cere transferul datelor dumneavoastră personale către dumneavoastră sau către terți. Vă vom furniza dumneavoastră sau terților datele dumneavoastră personale într-un format structurat utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de un computer. Vă rugăm să rețineți că acest drept se aplică numai datelor colectate automat pe care inițial ne-ați dat consimțământul să le folosim sau dacă am folosit datele pentru a îndeplini un contract cu dvs.
Dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru nu afectează legalitatea vreunei prelucrări de date pe care le-am efectuat deja pe baza consimțământului menționat mai sus.
Taxele nu sunt, în general, necesare și nu va trebui să plătiți pentru a vă accesa datele personale sau pentru a vă exercita orice alte drepturi. Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă cererea dumneavoastră este obiectiv nefondată, repetată sau exagerată. În caz contrar, în astfel de circumstanțe, este posibil să refuzăm să ne conformăm solicitării dumneavoastră.
Timp de răspuns: ne propunem să răspundem la toate întrebările legitime în termen de o lună. Dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau ați făcut mai multe solicitări, poate dura mai mult de o lună pentru a oferi un răspuns. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.
În plus, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor în orice moment. Date de contact — centru@datepersonale.md, (022) 820 801, MD-2004, Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Serghei Lazo nr. 48.
Cu toate acestea, înainte de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor, suntem în primul rând pregătiți să vă rezolvăm problemele. În acest sens, vă rugăm să contactați serviciul suport clienți.
6. E-mailuri de marketing
Vă vom contacta prin e-mail, SMS sau notificare prin aplicație despre Serviciile, pentru alte comunicări tranzacționale legate de Serviciile noastre. Deoarece ni se cere să vă furnizăm aceste comunicări tranzacționale, nu puteți renunța la primirea acestora.
Cu toate acestea, vă puteți dezabona în orice moment, contactându-ne prin intermediul serviciului nostru suport clienți.
Este posibil să primiți e-mailuri de marketing de la noi dacă:
● ați solicitat de la noi astfel de informații;
● utilizați site-ul sau serviciile noastre
● ne-ați furnizat datele dvs. atunci când v-ați înscris într-un concurs sau v-ați înregistrat pentru o promoție.
7. Cui îi dezvăluim datele dumneavoastră?
Datele cu caracter personal pot fi dezvăluite părților enumerate mai jos, în scopuri menționate anterior în Paragraful 3.
Furnizori de servicii terți. Colaborăm cu furnizori de servicii terți, care ne ajută să oferim anumite aspecte ale Serviciilor. Furnizorii de servicii terți pot fi localizați atât pe teritoriul, cât și în afara Republicii Moldova.
Pentru efectuarea plăților pe platforma noastră, fie că este vorba de plată cu cardul sau de plată prin ordin de plată, folosim serviciile băncilor comerciale, procesatori de plăți autorizați de noi să efectueze aceste operațiuni în conformitate cu legislația Republicii Moldova. În acest sens, atunci când efectuăm plăți pentru achiziționarea de servicii pe platforma noastră, vom transfera unele dintre datele dumneavoastră cu caracter personal către o bancă comercială în scopul procesării plăților și finalizarii tranzacției corespunzătoare.
Efectuăm verificări ale furnizorilor de servicii terți și le cerem să respecte securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și să le trateze în conformitate cu legea. Nu permitem ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie folosite în propriile noastre scopuri, prelucrăm datele personale doar în scopuri specifice și numai în conformitate cu instrucțiunile noastre.
Autoritățile de urmărire penală, agențiile guvernamentale și altele: putem dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal autorităților de urmărire penală, autorităților publice sau organismelor guvernamentale și altor organizații relevante, conform legii sau reglementărilor. Putem vinde, transfera sau fuziona părți ale afacerii noastre sau ale activelor noastre. Ca alternativă, putem căuta să achiziționăm sau să ne fuzionăm cu alte afaceri. Dacă vor avea loc schimbări în compania noastră, noii proprietari pot utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în același mod cum este descris în această Politică.
8. Transferuri internaționale
Când transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal într-o țară din afara Uniunii Europene, ne asigurăm că este asigurat același grad de protecție prin implementarea a cel puțin una dintre următoarele măsuri de protecție:
● Vom transfera date cu caracter personal numai în țări în care nivelul de protecție a datelor cu caracter personal este considerat adecvat de către Comisia Europeană. Pentru mai multe informații, consultați European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries
● Dacă lucrăm cu anumiți furnizori de servicii, este posibil să folosim contracte speciale aprobate de Comisia Europeană, care vor avea ca rezultat protecția datelor cu caracter personal furnizate în conformitate cu reglementările UE. Pentru mai multe informații, consultați European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.
● Dacă lucrăm cu furnizori de servicii din SUA, le putem transfera date dacă acestea fac parte dintr-o Politică de confidențialitate care le cere să ofere o protecție adecvată pentru datele cu caracter personal transferate între Europa și SUA. Pentru mai multe informații, consultați European Commission: EU-US Privacy Shield.
9.Unde și pentru cât timp păstrăm datele dumneavoastră?
Datele pe care le colectăm despre dumneavoastră vor fi stocate și prelucrate pe servere securizate atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și în străinătate. Acest lucru se face pentru a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență, de exemplu, pentru a crea rapid pagini web sau aplicații mobile.
Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care le urmărim prin colectarea acestora, inclusiv pentru a îndeplini orice cerințe legale, contabile sau de raportare.
Pentru a determina timpul necesar de păstrare a datelor cu caracter personal, luăm în considerare cantitatea, natura și confidențialitatea datelor, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a datelor dumneavoastră cu caracter personal, scopurile pentru care prelucrăm datele dumneavoastră și posibilitatea realizării acestor scopuri prin alte mijloace, în conformitate cu cerințele legale aplicabile.
10. Măsuri tehnice și organizatorice și siguranța prelucrării
Vă rugăm să rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am întreprins pentru a vă proteja datele, transmiterea de informații prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigură și există riscul ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie disponibile unor terți neautorizați.
11. Link-uri către site-uri ale terților
Platforma noastră poate conține link-uri către site-uri web sau aplicații terțe. Dacă utilizați unul dintre aceste link-uri, vă rugăm să rețineți că fiecare dintre aceste site-uri sau aplicații va avea propria sa politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste site-uri web/aplicații și nu suntem responsabili pentru politicile lor. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți politica de confidențialitate a fiecărui site web pe care accesați.
12.Principii de prelucrare a datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe următoarele principii:
— legalitatea scopurilor și metodelor de prelucrare a datelor cu caracter personal și bună-credință;
— conformitatea scopurilor prelucrarii datelor cu caracter personal cu scopurile definite mai sus și declarate la colectarea informațiilor cu caracter personal;
— respectarea volumului și naturii datelor cu caracter personal prelucrate, metodelor de prelucrare a datelor cu caracter personal în legătură cu scopul prelucrării datelor cu caracter personal;
— fiabilitatea datelor cu caracter personal, relevanța și scopul necesar al prelucrării acestora, inadmisibilitatea prelucrării excesive în raport cu scopurile colectării datelor cu caracter personal;
— legalitatea măsurilor organizatorice și tehnice pentru asigurarea securității datelor cu caracter personal;
— tinderea spre îmbunătățirea continuă a sistemului de protecție a datelor cu caracter personal.
13. Date de identificare și date de contact
Pentru mai multe informații sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să contactați Serviciul suport clienți prin telefon sau e-mail.
Dacă doriți să ne contactați pentru a solicita informații cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, puteți trimite un e-mail la:
DRAGOMIRNA SRL
Adresa: mun. Chișinău, str. Petru Rareș 36, ap. 39
Pentru probleme legate de protecția datelor, puteți contacta autoritatea locală, reprezentată de Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal
Adresa: MD-2004, Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 48
Site-ul web banya. md folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de utilizare a vizitatorilor și pentru a oferi servicii de calitate adaptate nevoilor și intereselor vizitatorilor. Vizitând site-ul banya. md, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu această Politică.
Pentru a naviga pe site, trebuie să activați cookie-urile, dacă acestea nu au fost activate anterior. Dacă browserul dumneavoastră este setat să accepte cookie-urile noastre, luăm în considerare acest fapt și că sunteți de acord cu acestea.
Cookie-urile pot fi dezactivate oricând de dvs. în meniul de setări al browserului dvs. web. Cu toate acestea, menționăm că, după dezactivarea acestora, site-ul nu va funcționa cu aceeași calitate, iar vizualizarea anumitor conținuturi va deveni imposibilă. Dezactivarea cookie-urilor nu garantează dispariția materialelor publicitare.
Site-ul nostru poate conține link-uri către site-uri web sau aplicații terțe, inclusiv cele ale partenerilor noștri. Vă rugăm să rețineți că aceste site-uri web terțe pot utiliza cookie-uri. Nu controlăm aceste site-uri web terțe și nu suntem responsabili pentru modulele cookie pe care le setează sau le accesează. Dacă faceți clic pe una dintre aceste link-uri sau aplicații, vă rugăm să rețineți că fiecare site va avea propria sa politică privind cookie-urile. Prin urmare, vă rugăm să citiți politica de cookie-uri a altor site-uri sau aplicații înainte de a le utiliza.
15.2.Ce sunt cookie-urile?
Cookie-urile sunt fragmente mici de text pentru stocarea informațiilor într-un browser web, create de site-ul web pe care îl vizitați. Cu ajutorul lor, site-ul reține informații despre vizita dumneavoastră, cum ar fi setările selectate, simplificând astfel următoarea vizită pe site. Când vizitați site-ul web, acestea sunt trimise de pe serverul nostru web pe dispozitivul dumneavoastră (PC, laptop, smartphone sau tabletă) și stocate în browserul de internet pe care îl utilizați. Cookie-urile utilizate pot îndeplini diverse funcții.
Cookie-urile conțin informații care leagă browserul utilizatorului cu site-ul vizitat. Dacă browserul accesează din nou site-ul, acesta va putea citi informațiile stocate și va putea răspunde la anumite acțiuni ale utilizatorului.
Cookie-urile nu sunt viruși sau programe. Ei nu pot instala ceea ce nu doriți să aveți pe dispozitivul dvs. (computer, smartphone, tabletă) sau să afle informații din mapele dispozitivului dvs.
Informațiile pe care le conțin cookie-urile sunt de obicei codificate ca un set de numere și litere, care pot fi interpretate corect doar de site-ul web care setează aceste cookie-uri.
15.3. Platforma noastră are cookie-uri sau pluginuri terțe?
Terții, cum ar fi rețelele publicitare și furnizorii externi de servicii, cum ar fi analiza traficului web, pot folosi cookie-uri, semnalizatoare web, kituri de dezvoltare software (SDK) sau tehnologii similare pentru a colecta informații despre vizita dumneavoastră pe Platforma noastră. Aceste informații sunt folosite pentru a vă oferi publicitate mai relevantă pe platforma noastră sau pe altă resursă online. Nu controlăm utilizarea cookie-urilor terților, care sunt supuse politicilor de confidențialitate/cookie ale terților.
Mai jos este o listă a terților cărora le permitem să instaleze cookie-uri sau alte tehnologii pe dispozitivul dumneavoastră.
Parteneri de analiză:
Pentru a înțelege mai bine cum folosiți cfqn-ul nostru, lucrăm cu diferiți parteneri de analiză. Permitem partenerilor de analiză precum Google Analytics și Gemius să utilizeze module cookie, SDK-uri și alte tehnologii conexe.
Rețele de publicitate:
Următoarele rețele publicitare pot folosi cookie-uri de direcționare și de publicitate pentru a afișa conținutul pe care îl consideră cel mai interesant pentru dvs. și pentru a măsura performanța unor astfel de reclame pe site-ul nostru: Google, Facebook.
Destinatari/Categorii de Destinatari:
În timpul prelucrării datelor de pe site, datele sunt transmise către departamentul specializat de marketing/business analiză al companiei noastre, către alți furnizori de servicii tehnice care au încheiat contracte de procesare a comenzilor sau suport tehnic, în conformitate cu art. 28 GDPR, înainte de a accesa datele, în scopuri de asistență, și către partenerii noștri de publicitate.
Pentru a îmbunătăți calitatea Serviciilor noastre, vom partaja ocazional informațiile dumneavoastră cu partenerii de analiză care ne ajută să analizăm modul în care persoanele vizate utilizează site-ul/serviciul nostru. Împărtășim informațiile dumneavoastră, într-o formă neidentificabilă, cu aceștia pentru a monitoriza și raporta performanța campaniei pentru partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiei. Aceste informații includ de obicei un ID de cookie, o adresă URL de referință și informații despre browser și dispozitiv.
La cerere, putem dezvălui date autorităților de urmărire penală, autorităților de stat sau guvernamentale și altor terțe părți relevante pentru a respecta cerințele legale sau de reglementare. Putem vinde, transfera sau fuziona părți ale afacerii sau activelor noastre. Ca alternativă, putem căuta să achiziționăm sau să ne fuzionăm cu alte afaceri. Dacă va avea loc o schimbare în compania noastră, noii proprietari pot utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în același mod cum este descris în această Politică.
15.4 Perioada de păstrare/Criterii pentru setarea timpului de stocare a cookie-urilor
Cookie-urile de sesiune sunt șterse imediat după închiderea browserului. Cookie-urile persistente rămân în browser până când le ștergeți manual.
15.5.Pentru ce folosim cookie-urile? Scopul prelucrării/Temeiul juridic al prelucrării
Informații care apar la utilizarea paginii (pagina pe care a fost solicitat fișierul, numele fișierului, data și ora solicitării, cantitatea de date transferate, starea accesului, cum ar fi "Trimiterea unui fișier", "Fișierul nu a fost găsit", etc., o descriere a browserului utilizat și a adresei IP) sunt folosite de noi pentru gestionarea utilizatorului, evaluare statistică, adaptarea paginilor noastre web la nevoile dumneavoastră, afișarea reclamelor pe pagină (afișarea informațiilor despre produs pe butoanele relevante de pe această pagină web) și pentru a vă proteja împotriva solicitărilor ocazionale către ofertele noastre web. În acest scop, folosim cookie-uri cu ajutorul cărora putem monitoriza statisticile de activitate pe paginile noastre web în timpul unei sesiuni. Datele colectate nu sunt folosite pentru a identifica personal vizitatorul acestei pagini web. Datele utilizatorilor stocate în cookie-uri nu sunt centralizate împreună cu datele personale. Temeiul juridic al temeiului legal al stocării și utilizării acestor date este art. 6 par. (1) lit. (f) GDPR și art. 5 par. (4) lit. (e) a Legii nr. 133 din 8 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
15.6 Securitatea și integritatea site-ului
Folosim cookie-uri pentru a asigura funcționarea în siguranță a site-ului, pentru a vă proteja contul și datele.
De exemplu: Cookie-urile ne ajută să identificăm și să aplicăm măsuri de securitate suplimentare.
Publicitate, statistici și analiză
Utilizăm cookie-uri pentru a difuza reclame persoanelor care ar putea fi interesate de bunurile sau serviciile promovate prin intermediul acestora, precum și partenerilor noștri de publicitate.
De exemplu: Cookie-urile ne ajută, singuri sau cu ajutorul partenerilor, să difuzăm reclame persoanelor care sunt interesate de produsul sau serviciul promovat, de ceea ce au căutat, au cumpărat sau au căutat pe site-ul nostru. De asemenea, modulele cookie ajută la limitarea numărului de ori când un utilizator vede reclame, astfel încât să nu vadă întotdeauna același anunț.
Folosim cookie-uri pentru a măsura eficacitatea campaniilor de publicitate desfășurate prin intermediul site-ului.
Cookie-urile ne ajută să difuzăm reclame și să le măsurăm performanța pe toate browserele și dispozitivele utilizate de o persoană.
De exemplu: modulele cookie ne ajută să prevenim un număr mare de afișări ale unei anumite reclame pe dispozitivele pe care le utilizați.
15.7 Servicii și funcționalitatea site-ului
Cookie-urile ne ajută să creăm funcționalitate de înaltă calitate a site-ului.
De exemplu: Cookie-urile ne ajută să stocăm informații despre preferințele dvs. de căutare, astfel încât conținutul afișat să fie mai relevant și informații despre navigarea și interacțiunea cu conținutul site-ului.
15.8 Date analitice
Cookie-urile ne ajută să colectăm informațiile necesare pentru a înțelege cum este utilizat site-ul și pentru a-l îmbunătăți continuu.
De exemplu: Cookie-urile ne ajută să aflăm cum este utilizat site-ul, să analizăm care dintre serviciile sale sunt cele mai solicitate, la ce oră din zi site-ul este mai mult sau mai puțin navigabil, numărul de persoane care au vizitat site-ul și să stabilim ce trebuie de îmbunătățit.
15.9.Ce puteți face pentru a șterge, a dezactiva sau a bloca cookie-urile?
Browserul dumneavoastră vă va spune de obicei cum să refuzați, să ștergeți sau să blocați cookie-urile. Linkurile de mai jos oferă informații despre cele mai frecvent utilizate browsere:
Pentru mai multe informații sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți 09:00—23:00 +37 369 111−314
Administrația site-ului își rezervă dreptul de a face modificări și (sau) completări la conținutul acestei Politici cauzate de modificările site-ului. În acest sens, vă recomandăm să verificați disponibilitatea informațiilor actualizate pe site-ul nostru.
Termeni și condiții de utilizare
1. Acceptarea regulilor (contractului) de utilizare 2. Descrierea serviciilor 3. Condiţii de vizitare a Băilor 4. Recomandări de vizitare a Băilor 5. Condiții de rezervare 6. Restituirea banilor 7. Limitarea răspunderii 8. Eliberarea facturii fiscale 9. Compensații 10. Modificări în prestarea serviciilor 11. Serviciul suport clienți 12. Date de identificare și datele bancare 13. Program de lucru
1. Acceptarea regulilor (contractului) de utilizare
„Termenii și condițiile de utilizare" constituie întregul acord dintre Utilizator (sau Client) și compania S.R.L. „DRAGOMIRNA", situată la adresa mun. Chișinău, str. Petru Rareș, 36, MD-2005, IDNO/cod fiscal 1022600034666 (în continuare Baia sau banya.md), privind utilizarea site-ului (platforma electronică) banya.md.
Conținutul și serviciile oferite pe banya.md sunt acceptate de dvs. fără modificări ale termenilor acestor „Reguli". Dacă nu sunteți de acord cu condițiile stabilite în acest document, nu utilizați site-ul banya.md și serviciile oferite prin intermediul acestuia.
Prin plasarea unei comenzi sau prin utilizarea serviciilor de pe site-ul banya.md, confirmați că acceptați "Termenii și Condițiile" noastre. Vă reamintim că „Termenii și condițiile de utilizare" ale site-ului pot fi modificate. Banya.md poate modifica, în orice moment, acest document prin actualizarea acestei pagini. Recomandăm să vizitați această pagină din când în când pentru a revizui "Termenii și condițiile", deoarece acest document este obligatoriu pentru dvs din punct de vedere juridic.
Prezente Reguli au fost elaborate pentru a asigura un serviciu sigur și confortabil pentru Clienți. Aceste Reguli sunt obligatorii pentru toți angajații și oaspeții banya.md. Toți oaspeții se familiarizează cu aceste Reguli înainte de începerea prestării serviciilor. Utilizarea serviciilor banya.md înseamnă acceptarea acestor Reguli în întregime, fără excepții. Banya.md are dreptul de a refuza serviciul oricărui oaspete care încalcă aceste Reguli. Prezente Reguli sunt postate pe panouri informative și pe site-ul banya.md.
Terminii actualizați se consideră valabili de la data indicată de banya.md, dar nu mai devreme de 5 zile de la data notificării modificărilor. O excepție pot fi doar prevederile legislației în vigoare care au forță juridică și nu prevăd o altă decizie.
Fiind de acord cu termenii acestui contract încheiat cu banya.md, Clientul confirmă că administrația site-ului are dreptul de a-i trimite periodic e-mail-uri sau mesaje textuale cu informații sau oferte speciale.
Utilizarea în continuare a serviciilor oferite prin intermediul site-ului banya.md înseamnă acceptarea dumneavoastră a oricăror modificări aduse prezentului acord. În caz de dezacord între versiunile în limba rusă și cea română a regulilor site-ului, versiunea în limba română va predomina.
În conformitate cu Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, compania DRAGOMIRNA este obligată să utilizeze datele personale pe care Clientul le furnizează despre sine numai cu nivelul necesar de securitate și numai în scopurile specificate. Prin completarea formularului de înregistrare de pe banya.md, Clientul declară că este de acord în mod expres și neechivoc ca datele sale personale să fie adăugate în baza de date a SRL „DRAGOMIRNA" și să fie prelucrate și utilizate în viitor. Mai multe informații despre politica de confidențialitate pot fi găsite la următorul link. (link spre politică)
2. Descrierea serviciilor
Ordinea de vizitare a complexului banya.md
2.1. Numărul maxim de oaspeți în „Baia Mare" poate fi de până la 10 persoane simultan.
2.2. Numărul maxim de oaspeți în „Baia Mică" poate fi de până la 6 persoane simultan.
2.3. Confirmarea rezervarii se efectuează numai dupa achitarea unui avans în valoare de minim 50% din suma totală a închirierii saunei.
2.4. Perioada de închiriere începe din momentul înregistrării la recepție și se termină în funcție de sesiunea selectată.
2.5. Timpul minim de rezervare este de 5 ore în „Baie mare" și 3 ore în „Baie mică", sesiunea se termină cu 10 minute înainte de sfârșitul perioadei de rezervare, deoarece Oaspetele trebuie să efectueze acțiuni înainte de încheierea procedurilor (să restituie setul de lenjerie, să-și schimbe hainele, să efectueze proceduri de baie) . Dacă întârziați la o sesiune pe care ați rezervat-o, durata sesiunii poate fi redusă, deoarece o prelungire a timpului poate cauza întârzieri în rezervările ulterioare.
2.6. Oaspetele poate prelungi timpul de ședere pe teritoriul complexului, anunțând administratorul și achitând următoarea ședință, dacă ora următoarei ședințe este liberă și nu are rezervare.
2.7. Oaspeții sunt obligați să părăsească teritoriul complexului după încheierea sesiunii. Pentru depășirea timpului petrecut pe teritoriul complexului se face o plată suplimentară pentru fiecare minut de ședere care depășește timpul de sesiune. Ultima sesiune și prelungirea acesteia este posibilă până la ora locală 23:00.
2.8. La vizitarea băii: servicii de vizită, închiriere de bunuri, proceduri de baie, bunuri, băuturi, sunt oferite oaspeților contra cost conform listei de prețuri aprobate în modul prescris.
2.9. Îmbrăcămintea exterioară este lăsată în vestiar. Nu este permisă aflarea în complex în îmbrăcăminte exterioară.
2.10. La recepție, oaspetele primește o brățară de la dulăpior, în care sunt păstrate lucrurile personale în timpul vizitei la băi. Siguranța lucrurilor, obiectelor valoroase, documentelor și banilor lăsați în garderobă și în alte locuri de pe teritoriul băii nu este garantată.
2.11. Vizitarea băii este posibilă cu copiii peste 7 ani. Copiii cu vârsta sub 18 ani vizitează saună însoțiți de un adult. Responsabilitatea pentru respectarea Regulilor și sănătatea copilului pe teritoriul băii este responsabilitatea adultului care îl însoțește.
2.12 În zona de odihnă a „Băii mari" sunt 4 șezlonguri. Oaspeții se angajează să nu lase obiectele personale (haine, prosoape etc.) pe șezlonguri, pentru ca ceilalți oaspeți să se poată relaxa confortabil.
2.13. Plata, pentru bunurile suplimentare și serviciile suplimentare oferite, se face la sfârșitul vizitei, pe toata perioada de timp petrecută în Baie, imediat înainte de plecare, la receptie.
2.14. Compania oferă oaspeților următoarele servicii fără costuri suplimentare:
- WIFI;
– păstrarea lucrurilor în garderobă;
- închirierea accesoriilor de baie - halat de baie, prosop, pălărie de baie și papuci (care trebuie lăsate, în coșuri special pregătite, după utilizare);
- produse cosmetice pentru utilizare pe teritoriul complexului.
2.15. În caz de pierdere sau deteriorare a proprietății Companiei, oaspetele plătește costul acestei proprietăți pe baza listei de prețuri sau a datelor contabile ale Complexului.
2.16.Administrația Băii este eliberată de orice răspundere sau daune (directe sau indirecte) de orice fel și natură, cunoscute sau necunoscute, suspectate sau nu, dezvăluite sau nu, apărute în litigiile „Oaspete-Oaspete".
3. Condiții de vizitare a Băii
3.1. Pentru a vizita Baia, oaspetele trebuie:
- să respecte prezentele Reguli;
- să nu prezinte restricții de sănătate pentru vizitarea Băii și a tuturor locațiilor acesteia.
- să nu prezinte boli cronice și alte contraindicații la vizitarea Băii, primirea serviciilor de îngrijire oferite.
- să poartă întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale pe teritoriul Băii.
- să fie conștient și să-și asume responsabilitatea pentru posibilele riscuri asociate cu creșterea temperaturii și umidității în Băi.
- să fie sănătos și să nu aibă semne externe de boală (tuse, secreții nasale, febră, erupții cutanate, herpes) în ziua vizitei la baie;
- să păstreze curățenia și ordinea;
- să păstreze liniștea în momentul aflării în baia de aburi, în zona pentru proceduri cu săpun, proceduri în camere și săli de masaj;
- să respecte regulile de securitate la incendiu;
- să se afle pe teritoriul complexului conform programului de lucru;
- să plătească integral toate serviciile și bunurile prestate în timp corespunzător.
- Administrația are dreptul de a refuza oaspeților în vizita Băii fără a explica motivul refuzului.
3.2. Este interzis:
- a transfera către terți sau de a lua brățara de la Baie;
– a păstra în dulap materiale explozive, toxice, arme și alte obiecte interzise;
- a reamenaja și muta mobila fără acordul administrației;
- a bea propriile băuturi alcoolice și răcoritoare, a mânca alimentele aduse cu sine;
- fumatul (inclusiv țigări electronice) în toate încăperile Băii și pe teritoriul adiacent;
– a face fotografii/videoclipuri cu participarea altor oaspeți ai Băii;
– a discuta / a evalua/ a disprețui alți oaspeți ai Băii;
– a lua / a muta/ a folosi lucrurile altor oaspeți ai Băii;
– a fi într-o stare agresivă de ebrietate pe teritoriul Băii;
- a vorbi tare în baia de aburi și în alte încăperi;
- a folosi un limbaj obscen;
- a alerga pe teritoriul Băii;
– a intra cu câini și alte animale;
- a aduce veselă din sticlă și alimente cu în băi de săpun și abur;
– a folosi ciubӑrul fără a face duș;
- a se scufunda în ciubăr de la marginea acestuia;
- a participa în pregătirea băii de aburi (revărs, aerisire și sporirea căldurii). Aceasta se face exclusiv de specialistul Băii;
- a folosi uleiuri esențiale în baia de aburi;
- a folosi ierburi, rădăcini, miere, făină, tincturi de alcool în baia de aburi fără acordul personalului Baiei;
- a intra în baia de aburi cu sticle, lighene și alte recipiente cu apă;
- a folosi mături de baie și alte ierburi și rădăcini în baia de aburi;
- a efectua orice proceduri cosmetice și a folosi produse cosmetice în baia de aburi și saună;
– a amesteca și a aplica pigmenți și coloranți pe tot teritoriul;
- a merge la baia de aburi și la Baia cu săpun, sampon și gel de duș;
- a se spăla în baia de aburi și Baia;
- a efectua proceduri de igienă (tratarea picioarelor, folosirea aparatului de ras) în orice încăpere, cu excepția dușurilor;
- a folosi produse cosmetice cu miros puternic și murdare.
3.3. Responsabilitățile Băii includ:
– asigurarea calității serviciilor prestate;
- furnizarea informațiilor complete despre serviciile prestate pe teritoriul Băii, forma și procedura de plată a acestora;
- furnizarea, la prima solicitare a Oaspetelui, „Cartea de recenzii și sugestii";
– luarea în considerare imediat cerințele și reclamațiile Oaspeților;
4. Recomandări pentru vizitarea Băii
4.1. În timpul vizitării Băii se recomandă:
- să aveți grijă de proprietatea băii;
– să fiți politicos reciproc cu ceilalți oaspeți;
- să faceți baie și să vă spălați fără a crea neplăceri altor oaspeți;
- pentru a evita supraîncălzirea, folosiți o pălărie în timp ce vă aflați în baia de aburi;
– să folosiți prosoape de baie în interiorul băilor de aburi;
- să vizitați baia de aburi și ciubӑr de gheață pentru bunăstare și sănătate, dar nu abuzați de acestea;
- în caz de sănătate personală precară, sau altor oaspeți, să informați imediat personalul Băii;
- la descoperirea unor lucruri uitate, să anunțați angajații Băii;
- la descoperirea unei defecțiuni a echipamentului, să anunțați angajații Băii;
- la descoperirea unui conflict, să anunțați angajații Băii;
– în caz de incendiu părăsiți imediat Baia.
4.2. Este interzisă vizitarea băii:
- cu temperatură ridicată, gripă, infecții respiratorii acute, angină și SARS;
- în timpul sarcinii (dacă există contraindicații de la medici);
- cu boli oncologice în orice stadiu;
- cu agravarea bolilor cronice ale oricăror organe și sisteme ale corpului;
- cu forme active de tuberculoză;
- cu tendința la sângerare și tromboză;
- cu ateroscleroză severă a vaselor de sânge;
- în cazul oricăror boli infecțioase ale pielii;
- cu boală coronariană, epilepsie, infarct miocardic, astm bronșic, hipertensiune arterială stadiul II și III.
5. Condiții de rezervare
5.1. Rezervarea Băii este confirmată numai după ce a fost efectuată o plată în avans de cel puțin 50% din valoarea totală a închirierii Băii.
5.2. Accesul la Băi este posibil numai după ce administrația a confirmat rezervarea prin e-mail sau telefon.
5.3 Când anulați o rezervare, trebuie să contactați administratorul Băii și să-l anunțați.
5.4 Schimbarea orei, închirierii sau transferul în altă zi este posibilă cu cel puțin 120 de ore înainte de începerea închirierii.
5.5. În cazul anulărilor cu mai puțin de 120 de ore, avansul nu se restituie.
5.6 La solicitarea restituirii banilor, oaspetele trebuie să scrie o cerere. Procesarea cererii - cinci zile lucrătoare (excepție: sărbători oficiale și weekenduri).
5.7. Restituirea se face pe cardul aceluiași plătitor sau în același cont curent din care s-a efectuat plata în avans, în termen de 14 zile de la data depunerii cererii.
5.8. În caz de încălcare a regulilor de vizitare, modificări necoordonate ale datei și orei, anularea rezervării cu mai puțin de 120 de ore înainte, plata în avans efectuată nu se restituie.
5.9. În caz de întârziere la ora rezervată de vizitare a complexului de băi, recalcularea timpului de închiriere nu se efectuează.
6. Restituirea banilor
Oaspetele are dreptul de a refuza parțial sau complet serviciul achitat în avans, în termenele stabilite:
6.1. La rezervarea și plata unei vizite la Băi, rezervarea poate fi anulată, fără penalizare, cu cel puțin 120 de ore (5 zile) înainte de ora specificată a vizitei.
6.2. În cazul anulării rezervării cu mai puțin de 120 de ore înainte de ora de vizită specificată, sau în cazul lipsei vizitei fără notificare, SRL „Dragomirna" reține 100% (sută la sută) din costul rezervării pentru a compensa costurile suportate și pierderile de profit pentru anularea rezervării .
6.3. Oaspetele are dreptul de a face orice modificări disponibile (modificări ale datelor vizitei, numărul de persoane, adăugarea de servicii suplimentare etc.) la rezervarea sa, fără a percepe penalități cu cel puțin 120 de ore înainte de ora de check-in specificată.
6.4. Părțile sunt eliberate de răspundere pentru neîndeplinirea parțială sau totală a obligațiilor dacă această neîndeplinire a fost rezultatul unor circumstanțe de forță majoră apărute cu mai puțin de 120 de ore înainte de momentul vizitei. Sub aceste condiții, Părțile înțeleg numai: dezastre naturale, războaie, operațiuni militare de diferite feluri, blocade, pandemii, introducerea unor regimuri speciale care restricționează circulația cetățenilor, adoptarea de către autoritățile și administrația statului care împiedică îndeplinirea obligațiilor prevăzute de acest acord. Termenele pentru îndeplinirea de către părți a obligațiilor contractuale ar trebui prelungite în mod corespunzător pe perioada de valabilitate a acestor obligații. Boala oricăreia dintre părți, anularea zborului etc. nu este un eveniment de forță majoră.
Partea, pentru care a apărut imposibilitatea îndeplinirii obligațiilor, va notifica imediat celeilalte părți, în scris, apariția, durata preconizată și încetarea circumstanțelor de mai sus. Dovada apariției circumstanțelor de forță majoră sunt rapoartele oficiale ale organelor de stat privind introducerea anumitor interdicții și restricții sau un certificat al Camerei de Comerț, care se depun odată cu avizul.
6.5. Anularea unei rezervări trebuie făcută prin furnizarea unei notificări scrise în formă gratuită care să indice numele complet, numărul rezervării, data și ora vizitei sau rezervării, detaliile cardului de la care s-a efectuat plata și motivul anulării. Această cerere este trimisă la e-mailul go@banya.md și dragomirna.terme@gmail.com, de asemenea angajatul Băii este informat prin telefon.
6.6. Rambursările se fac după primirea unei cereri scrise rezonabile din partea Oaspetelui pentru o rambursare. O rambursare pentru o rezervare plătită cu un card bancar se face pe cardul utilizat de Oaspete la achitare. Nu sunt posibile rambursări în numerar sau prin transfer la alte rechizite bancare.
6.7. Nu există rambursări pentru certificatele cadou achiziționate.
6.8. Perioada de rambursare nu trebuie să depășească 14 zile de la data primirii cererii de rambursare.
7. Limitarea răspunderii
Oaspetele confirmă că a citit și este de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare și că site-ul banya.md nu este responsabil pentru nicio pierdere: directă, indirectă, incidentală, intenționată, inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa profitului, posibilitatea de a utiliza serviciile Băii sau alte daune (chiar dacă banya.md a fost informat în prealabil despre posibilitatea unor astfel de daune) ca urmare a:
7.1. Utilizării sau incapacitatea de a utiliza serviciile Băii;
7.1.2. Declarații sau orice acțiuni ale terților;
7.2. Banya nu garantează că:
a) serviciile vor satisface toate cerințele Oaspeților;
b) serviciile vor fi furnizate continuu, rapid, fiabil și fără erori;
c) rezultatele, care pot fi obținute din utilizarea banya.md și a serviciilor, vor fi exacte și de încredere;
8. Compensații
Toate pierderile cauzate de Oaspeți la utilizarea serviciilor Băii, în cazul încălcării prezentului acord sau a drepturilor terților, Oaspetele este obligat să plătească. Despăgubirea se stabilește prin acordul părților sau, după caz, de către instanța competentă.
9. Modificări în prestarea serviciilor
Administrația băii își rezervă dreptul de a modifica cerințele, în întregime sau parțial, la conținutul și termenii prestării serviciilor, fără notificare prealabilă și explicație a motivelor modificărilor. Oaspetele este de acord că Baia nu este responsabil față de el sau față de orice terță parte pentru orice modificare, suspendare sau încetare a serviciilor oferite prin intermediul site-ului și, din aceste motive, nu poate pretinde la despăgubiri sub nicio formă.
10. Eliberarea facturii fiscale
10.1. Factura fiscală se eliberează prin Sistemul informațional automatizat pentru crearea și circulația facturilor fiscale electronice „e-Factura".
În conformitate cu art. 117 (1) și art. 108 (4) din Codul fiscal, pentru serviciile prestate utilizatorilor care desfășoară activități antreprenoriale, o factură fiscală se emite în următoarea zi lucrătoare de la prestarea serviciilor (dar nu mai târziu de ultima zi lucrătoare a lunii curente). Subliniind „Termenii și condițiile de utilizare", Utilizatorul este de acord să primească facturile fiscale în formă electronică (e-Factura) și nu va solicita Administrației să imprime e-Factura pe hârtie.
10.2.La utilizarea instrumentelor de plată fără numerar (carduri bancare, terminale etc.), nu se emite factura fiscală (cu excepția solicitării Oaspetelui, dar nu mai târziu de ultima zi în care au fost prestate serviciile).
10.3 Pentru Oaspeții care nu desfășoară activități comerciale, precum și utilizatorii nerezidenți ai Republicii Moldova, factura fiscală se emite numai la cerere, dar cel târziu în ultima zi a lunii în care au fost prestate serviciile, în conformitate cu art. 117, alin. (3) din Codul fiscal.
10.4 Pentru a primi o factură electronică pentru servicii, Oaspetele trebuie să plătească pentru serviciile folosind următoarele detalii de identificare bancară:
DRAGOMIRNA SRL
Cod fiscal: 1022600034666
Adresa: mun.Chișinău, str. Petru Rareș 36, ap. 39
MD-2005
Cont de decontare nr.:MD50ML000000022513094633
Sucursala "Centru"BC"Moldindconbank"SA
BIC: MOLDMD2X309
Administrator: Goncearova Eugenia
tel: 069281212
Email: dragomirna.terme@gmail.com
10.5.Pentru a primi e-Factura pentru platforma electronică achizitii.md - vânzare de spațiu publicitar pe Internet pentru vânzarea/cumpărarea de bunuri și servicii, utilizatorul trebuie să achite serviciile, folosind urmatoarele date de identificare bancară:
DRAGOMIRNA SRL
Cod fiscal: 1022600034666
Adresa: mun. Chișinău, str. Petru Rareș 36, ap. 39
MD-2005
Cont de decontare nr.:MD50ML000000022513094633
Sucursala "Centru"BC"Moldindconbank"SA
BIC: MOLDMD2X309
Administrator: Goncearova Eugenia
tel: 069281212
Email: dragomirna.terme@gmail.com
11.Serviciul suport clienți
Serviciul suport clienți oferă Oaspeților informații prin telefon.
12. Date de identificare și datele bancare
DRAGOMIRNA SRL
Cod fiscal: 1022600034666
Adresa: mun. Chișinău, str. Petru Rareș 36, ap. 39
MD-2005
Cont de decontare nr.:MD50ML000000022513094633
Sucursala "Centru"BC"Moldindconbank"SA
BIC: MOLDMD2X309
Administrator: Goncearova Eugenia
tel: 069281212
Email: dragomirna.terme@gmail.com
13. Program de lucru
Luni: 10:00-23:00
Marți: 10:00-23:00
Miercuri: 10:00-23:00
Vineri: 10:00-23:00
Sâmbătă: 10:00-23:00
Duminică: 10:00-23:00
Zi sanitară: joi (închis)
14. Date de contact
Tel.: +373691114314
e-mail: go@banya.md
dragomirna.terme@gmail.com
Plata se efectuează prin transferul din contul de card al Clientului în contul de decontare al Executantului prin sistemul internațional de plăți Pay Net. Pentru plată sunt acceptate carduri VISA și MASTERCARD.